Vaše skúsenosti, recenzie a hodnotenia Uber taxi v Bratislave a na Slovensku

Na tejto stránke vám sprostredkujeme skúsenosti, recenzie a hodnotenia cestujúcich, ktorí využívajú služby Uberu v Bratislave. Ak chcete pridať vašu skúsenosť či sťažnosť, môžete tak urobiť prostredníctvom komentárov dole na tejto stránke.

Čo sa týka aplikácia, tá ma vynikajúce hodnotenia. V App Store má 4 z 5 hviezdičiek, v Google Play Store má 4,3 z 5 hviezdičiek, iba aplikácia pre Windows nie je natoľko dotiahnutá a má iba 3,7 z 5 hviezdičiek.

Pomocou ankety nižšie môžete taktiež vyjadriť vašu spokojnosť s Uberom.

Ako ste spokojní so službou Uber taxi v Bratislave?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Skúsenosti a hodnotenie cestujúcich

S Uberom jazdím niekoľkokrát týždenne, väčšinou domov z práce. Vyhovuje mi nízka cena v porovnaní s taxi. V poslednej dobe sa však často stretávam so špičkou a vyššou sadzbou. Celkovo ale hodnotím službu veľmi pozitívne.Lenka, Bratislava
Uber využívam hlavne kvôli jednoduchej aplikácii a možnosti platiť platobnou kartou. Nemusíme tak riešiť platení a prepitné. Niektoré taxi služby to síce tiež vedia, ale zostal som verný Uberu. .Peter, Bratislava
Uber mám rád a jazdím s ním v Bratislave už dlho. V poslednej dobe mi ale trochu vadí veľké množstvo vodičov, ktorí absolútne nepoznajú Bratislavu a nevedia ani slovo po slovensky.Michal, Bratislava
JAZDA ZADARMO A nezabudnite, pokiaľ ste Uberom ešte nešli, zadajte náš promo kód „SVKFREE“ a získajte jazdu zadarmo. Kód je platný na prvé jazdy na území Slovenska.

4 thoughts on “Vaše skúsenosti, recenzie a hodnotenia Uber taxi v Bratislave a na Slovensku

  1. Vás vodič Ivan, ktorý mi potvrdil objednávku 1.8. medzi 15:15 a 15:30 mi zatelefonoval 6 min pred príchodom, ze kam to bude? Potvrdila som, ze na autobusovú stanicu. Oznámil mi, ze ma nevyzdvihne, nakoľko je v okolo údajne všetko zapchaté kvôli štrajku taxikárov. Poprosila SIM ho, aby ma zobral do blízkosti stanice, zvyšok pôjdem peši. Otvoril sa na mna, ze nikam nejde a ukončil hovor. Vás vodič Vladimír ma potom vyzdvihol a žiadne zápchy ani štrajku sa nekonal. Nakoľko cestujem na letisko, mohla som kvôli nemu zmeškať lietadlo. S takouto aroganciou som sa v uberi ešte nestretla. Vaša spoľahlivosť a výborne služby týmto správaním veľmi utrpeli. Zachovajte si dobre meno, a to bez takýchto vodičov. Doteraz dom bola výsostne spokojná, dúfam, ze to bude tak i naďalej. Ďakujem, Zuzana

  2. Dobrý deň,

    Chceli by sme upozorniť na praktiky Uberu za hranicami Slovenska. V indonézskej Jakarte sa od 9. septembra začnú protesty a štrajk za lepšie platové a pracovné podmienky vodičov Uberu.

    Chceme informovať o situácii v Indonézii a vyzvať ľudí, aby podporili protesty nespokojných vodičov. O praktikách Uberu a možnostiach vyjadrenia solidarity píšeme v nasledujúcom článku: http://www.priamaakcia.sk/Podporujeme-protestujucich-vodicov-Uberu-v-Indonezii.html.

    Takisto chceme upozorniť, že Uber v Bratislave neexistuje ani na adrese uvedenej na webe ani na adrese v Obchodnom registri (aj preto sa ozývame touto formou)…

    Zväz solidárnych pracujúcich Priama akcia,
    slovenská sekcia Medzinárodnej asociácie pracujúcich
    http://www.priamaakcia.sk

  3. Dobrý deň,

    Týmto vyjadrujem podporu požiadavkám, ktoré predostrel zväz KUMAN, týkajúcim sa zlepšenia pracovných podmienok vodičov v Indonézii.

    Vyjadrujem svoje rozhorčenie, že existujú vodiči Uberu, ktorí nedokážu vyžiť zo svojich príjmov.

    Prekvapilo ma, že pracujúci sú nútení znášať náklady promo akcií, ktoré vymyslela vaša firma, a že Uber využíva prisťahovalcov s neistým statusom a núti ľudí, aby si zakladali firmy, čím sa vyhýba plateniu dávok, ktoré by inak dostali ako bežní zamestnanci, vrátane daní a zdravotných odvodov.

    Takisto vás chcem informovať, že považujem za neprístojné nútiť vodičov podpisovať zmluvy so zahraničnou právnickou osobou sídliacou v Holandsku, čo považujem za taktiku Uberu, ktorá sťažuje vodičom právne kroky.

    Vaša spoločnosť tlačí ceny nadol, čím negatívne vplýva na ďalších pracujúcich. Domnievam sa, že pasažieri by mali zohľadniť všetky spomínané skutočnosti, skôr ako si vyberú službu. O týchto problémoch budem informovať, až kým nezlepšíte pracovné podmienky vo vašej firme.

    Dúfam, že zvážite požiadavky zväzu KUMAN a prestanete stanovovať sadzby, v dôsledku ktorých vodiči v Indonézii takmer hladujú.

    Očakávam, že o našom proteste proti praktikám Uberu budete informovať aj vedenie spoločnosti v zahraničí.

    S pozdravom,

    Michal Tulík,
    Zväz Priama akcia – Bratislava
    http://www.priamaakcia.sk

  4. Bol som veľmi nespokojný s jednou objednávkou volám si uber pravidelne vždy som bol spokojný aj s mojou poslednou objednávkou ale moja predposledná objednávka má sklamala hodinu doslova som čakal na auto dva krát som snim volal nevedel má nájsť keď som stratil nervy zrušil som objednávku stalo na to 2 EUR zavolal som druhý a ten má našiel behom 4 minút …..tak kde je problém ….nejde mi o peniaze ale kontrolujte si to

Leave a Comment